Reiniging_01.jpg

Bibliografie

Achterbergh, & Vriens. (2009). Organizations.

Achterbergh, & Vriens. (2009). Organizations - Social Systems Conducting Experiments.

Anthony, Dearden, & Bedford. (1984). Management Control Systems.

Anthony, Dearden, & Bedford. (1984). Management Control Systems.

Anthony, Dearden, & Bedford. (1984). Management Control Systems.

Anthony, Dearden, & Bedford. (1984). Management Control Systems.

Bayens, & Tönissen. (2009). Bedrijfsarchitectuur. Amersfoort.

Bouckaert, G. (2006). Prestaties en Prestatiemanagement in de Publieke Sector. Tijdschrift voor economie en management, 237 - 265.

Broen, Jong, & Kooijmans. (1995). Besturing en Beheersing.

Broen, Jong, & Kooijmans. (1995). Besturing en Beheersing.

Broen, Jong, & Kooijmans. (1995). Besturing en Beheersing.

Bruijn, D. (2006). Prestatiemeting in de Publieke Sector.

Bruijn, D. (2006). Prestatiemeting in de Publieke Sector.

Dam, & Marcus. (2005). Organisatie en Management.

Dam, & Marcus. (2005). Organisatie en Management.

Gastelaars, M. (2005). Human Service in Veelvoud.

Hammer, M. (1996). Beyond reengineering.

Hammer, M. (1996). Beyond Reengineering.

Hammer, M. (1996). Beyond Reengineering.

Hammer, M. (1996). Beyond Reengineering.

Hammer, M. (1996). Beyond Reengineering.

Hammer, M. (1996, hoofdstuk 12-13). Beyond Reengineering.

Hardjono, & Bakker. (2001). Management van Processen.

Hardjono, & Bakker. (2001). Management van Processen.

Hardjono, & Hes. (1996). De Nederlandse Kwaliteitsprijs en Onderscheiding.

Harrington, Esseling, & Nimwegen. (1997). Business Process Improvement Workbook.

Hartog, Molenkamp, & Otten. (1992). Kwaliteit van Administratieve Dienstverlening. Deventer: Kluwer.

Hartog, Molenkamp, & Otten. (1992). Kwaliteit van Administratieve Dienstverlening.

Hofstede, G. (1978). The Poverty of Management Control Philosophy. Academy of management review, vol. 3, no. 3.

ICT Uitvoeringsorganisatie. (2006). Nederlandse Overheid Referentie Architectuur. Ministerie van binnenlandse zaken en koninkrijksrelaties.

Imai, M. (1995). Kaizen.

Joosten, & e.a. (2002). Praktijkboek voor Procesarchitecten.

Kor, Wijnen, & Weggeman. (2008). Meesterlijk Organiseren.

Kor, Wijnen, & Weggeman. (2008). Meesterlijk Organiseren.

Maas. (2001). Koers Zetten en Houden.

Maas. (2001). Koers Zetten en Houden.

Maas. (2001). Koers Zetten en Houden.

Maas. (2001). Koers Zetten en Houden.

Maturana, & Varela. (1980). Autopoiesis and Cognition, The Realization of the Living.

Mintzberg. (1993). Organisatiestructuren.

Mintzberg. (1993). Organisatiestructuren.

Mintzberg. (1993). Organisatiestrucuren.

Mol. (1993). Bedrijfseconomie voor de Collectieve Sector.

Morgan. (1986). Images of Organization.

Morgan. (1986). Images of Organization.

Morgan. (1986). Images of Organization.

Morgan. (1986). Images of Organization.

Nolan, Norton & Co. (2000). Architectuur als Managementinstrument. Den Haag: Ten HagenStam.

Nolan, Norton & Co. (2000). Architectuur als Managementinstrument.

Noordegraaf. (2008). Management in het Publieke Domein.

Noordegraaf. (2008). Management in het Publieke Domein.

Raad voor de Volksgezondheid en Zorg. (2003). Van Patiënt tot Klant.

Simon, M. (1994, november 5). Het Simonsoordeel. Volkskrant.

Staatscommissie Vereenvoudiging en Codificatie. (1982). Voorontwerp Prestatiewet Uitkeringen en Verstrekkingen.

Starreveld, & Leeuwen. (2007). Bestuurlijke Informatieverzorging, Typologie van de Bedrijfshuishoudingen (5 ed.).

Starreveld, Leeuwen, V., & Nimwegen, V. (2002). Bestuurlijke Informatieverzorging Deel 1: Algemene Grondslagen (5 ed.).

Starreveld, Leeuwen, V., & Nimwegen, V. (2002). Bestuurlijke Informatieverzorging Deel 1: Algemene Grondslagen (5 ed.).

Tonkens, E. (2003, p. 44 e.v. en 131). Mondige Burgers, Getemde Professionals.

Vermeulen, P. (2002, juni). Organisatie en management, 288 - 298.

Vermeulen, P. (2002, juni). Het Verschil tussen Producten en Diensten. Organisatie en Management.

Vermeulen, P. (2002, juni). Het Verschil tussen Producten en Diensten. Organisatie en Management, 288 - 298.

WRR. (2004). Bewijzen van Goede Dienstverlening.